UCHI SUSHI HOOGEZAND

Recentebeoordeling


4 sterren uit 323 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Uchi Sushi Hoogezand. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 16:05 De sushi was ok, avocado was niet rijp, bezorging werd zonder overleggen een uur uitgesteld en het restaurant was telefonisch niet bereikbaar.
26 jun 2026 om 21:34 2,5 uur gewacht op mijn bestelling, en telefoon werd niet opgenomen toen ik probeerde te bellen…
26 jun 2026 om 19:04 Soms even wat meer geduld hebben voor je je bestelling hebt, maar altijd weer lekker!!
23 jun 2026 om 19:52 te laat bezorgd dan aangegeven tijd bijna 1 uur later advocado in de sushi is hard sashimi zalm betaal je €11 maar krijgt van die scharminkelige kleine stukjes saki zalm zat verkleurd zalm tussen (lijkt niet goed)
21 jun 2026 om 14:46 .
15 jun 2026 om 22:21 Alles kapot geleverd en de zalm slecht gewassen en er zaten vele resten van graat in
14 jun 2026 om 7:54 Mijn bestelling is niet bezorgd. Een hele slechte zaak
13 jun 2026 om 23:19 Het warme deel van het eten was lauw, de sushi redelijk. Bezorging pas na 2 uur en een kwartier en telefonisch niet te bereiken. Daar bestellen we nooit weer.
12 jun 2026 om 19:45 Nog niks ontvangen
11 jun 2026 om 19:10 Eten smaakte top. Helaas was het te laat, maar dit werd goed gemaakt met 2 gratis drankjes! Dat is customer service
9 jun 2026 om 20:25 Heerlijk sushi gegeten!
8 jun 2026 om 20:07 ijsbergsla in de sushi, droog en oud eten, uitgedroogde edame... besteld omdat elk alternatief dicht was. volgende keer maar zelf broodje smeren.